Generalforsamling 2021

Årets generalforsamling bød på, et farvel og stort tak, til to store skikkelser indenfor svømmeklubbens bestyrelse og arbejdet hermed.

Onsdag, den 22. september 2021, afholdte TSK-Thyregod Svømmeklub den årlige generalforsamling. I år takkede vi af med formanden, Thomas Reffstrup samt sekretæren, Christina Rathleff. Thomas har været med i klubben i mange år, ja lige siden han kom til byen. Thomas lagde ud med, at være instruktør på diverse hold og kom herefter ind i bestyrelsen og blev formand i første hug, og har været det lige siden. Thomas er igangsætter, foregangsmand, iværksætter og initiativrig. Han har for alvor, sat et skub i svømmeklubben, hvor medlemstallet hele tiden stiger. Også Christina har været aktiv i klubben i mange år. Hun begyndte som instruktør, har så holdt pause, og valgte igen for nogle år siden, at træde ind i bestyrelsen. Christinas velvilje og arbejdsomhed, kommer til at fortsætte i resten af klubbens arbejde, frem i tiden.

Et stort tak, til både Thomas og Christina, for deres indsats i og for klubben og dens virken.

Derudover blev der valgt nye kandidater til bestyrelsesarbejdet, og inden længe konstitueres de og arbejdet begynder. Vi ser alle frem til samarbejdet.

Aarsmode 007
Aarsmode 002